Thursday, March 31, 2011

hari-hari aku ke sini demi sayang

hari-hari aku ke sini

hari-hari aku merenung
hari-hari aku mencari

pastikan apa yang aku renung
pastikan apa yang aku cari
aku temui

aku hitung
apa salah aku semalam
apa salah aku hari ini
apa salah aku saat ini

aku ada ego
aku ada maruah
aku ada hati
aku ada perasaan
aku minta maaf

aku telan semua perit
terpaksa?
harus rela demi sayang

7 yang simbah cat:

::Budak Degil:: said...

bila hati dah syg..semua mnjadi indah..ececeh..

cOnfuSeME said...

senyum demi dia yg pilih tuk syg kita...:)

Belalang hijau Perisik said...

senyum!

x perlu kata apa-apa...senyum :)

lalalala

Eyka said...

sabo je la awk..kehidupan macm ni la~ senyum..:)

cacing said...

wa.... tak tau nak cakap ape.. heee

ghost said...

akhirnya itu saja lah yang kita temui selepas bewrhari-hari...

maka kita kembali lagi pada permulaan kita dalam mencari,menunggu dan menghitung...

Unknown said...

isk3..jangan telan..luahkan semua..hihi

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template