Tuesday, March 8, 2011

kesihatan rama-rama comot kebelakanan ini

 sudikah kekanda pujuk adinda : kata zumbie kampung baru dalam mood jiweng

satu malam hening sangat. di atas dahan, dua ekor rama-rama kembar sedang baring pada tilam yang bercorak pelangi sambil berbual. rama-rama cantik mendengar luahan rasa rama-rama comot.

rama-rama cantik - kenapa sejak akhir-akhir ni muka tak bersemangat langsung. monyot je ni?

rama-rama comot - entahlah Cak, aku rasa macam hidup aku ni comot je . dh la rupa aku pun tak ade.


rama-rama cantik - ce citer ce citer..(semalam baru download citer hantu kaklimah, dem ketinggalan!)

rama-rama comot - jangan ko ngajuk ayat tu. menci aku dengar taw. buat aku tingat dia je.

rama-rama cantik - yela-yela. citer ah pat.

rama-rama comot - aku rasa kan......................

rama-rama cantik - apa dia??! cepat ah cakap

rama-rama comot - aku nak kawen lagi satu.!

rama-rama cantik - hey! mazhab mana ko ikot ni Cot oi.. perempuan tak leh kawen ramai-ramai la.

rama-rama comot - aku ceraikanlah yang ada tu.. heiiii.. tu pun tak paham.


rama-rama cantik - ni lagi la bengap. ko kawen pun belum. cerai apa nyer!

rama-rama comot - eh eh, aku lom kawen ea? ooh lupa, tiga hari lepas tu bukan aku kawen, kakak kawan aku yang kawen! adeh.

rama-rama cantik - ko calon pun tak der, muka comot, yang ada ko juai mahaai lak.

rama-rama comot - aku comot tang muka je kay! tang bawah-bawah not bad taw!


rama-rama cantik - dah tunggu pe lagi, g ah kusus kawen dulu. yang tu pun tak lepas.

rama-rama comot - kiranya aku leh kawen la kan kan kan..

rama-rama cantik - ceh! ingatkan nak luah perasaan apa la. gaduh ngan boipren ke apa ke. miang tol akak aku ni!



5 yang simbah cat:

Cekodok said...

banyak lagi rama2 kat luar tu.. ngeee

touya said...

"aku comot tang muka je kay! tang bawah-bawah not bad taw!"

Bawah ! Bawah tu mender apa weh ?

Tuan Penasihat said...

aeii apedaaa....
agaknya rama rama tu termakan ubat gegat macam Nazmi raja lawak. tu yang dia lupa dia tak kawin lagi tu.

Rainbow said...

cekodok rama-rama laki ada x?

Rainbow said...

touya rantai leher..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template