Tuesday, September 11, 2012

kemalasan di katil

aku lapar dan aku hanya guling di katil
aku rindu dan aku hanya sendu di katil
aku marah dan aku hanya sembam di katil
aku risau dan aku hanya menung di katil

lalu katil bersuara "bangunlah kau sebelum aku gulung, dan kapankan kau dengan cadar putih ini"

30 yang simbah cat:

alien said...

aku, dia, katil dan dot dot dot..
hehe

berita-harian.net said...

meanrik blog awak, salam kenal~

Crew Fathi said...

Hahaha.. cam kealasan ja menaip.. tah2 sebelah mata aja buka pa? hohoho

Rain said...

fathi : haha kenyataan yang tepat!

Sop said...

kalau dapat katil.. mmg malas nak bangun

intan.maisarah said...

sarah boleh duduk seharian di katil ..
hih


hai rain

rindu

Asrul "iLham" Sany said...

bermalasan sekali-skala pe salahnya kannnnn

syafiqakarim said...

aku demam dan aku hanya di katil


:(

missSenget said...

aku teringin nk lepak kt katil lama2..

tp xmampu..

shameel Iskandar said...

tiba2 teringat sebuah sajak dari saterawan negara A.Samad Said.... Mimpi terusik aku terjaga.. Aku mengantuk terlena lagi..

Cikgu Ma said...

tudia...seramnya katil dia...ugut mati..hehe

aimi adilah said...

hihihi...seram pula bce yg last 2 =)

IntaNBerliaN said...

ayat last tu plak yg jd menakutkan.. hihi

Anastasyea Aida said...

apa-apa pun .. kat katil juga last sekali .. =)

www.anastasyea.com

tehr said...

sebab tu la aku tak suka katil
tidur hanya di lantai je
haha

N. Kamarullah said...

Pok Nik pernah kemalasan di katil setahun..

cikya lah said...

Rain, free tak esok?
Lepak the Mall?
orang nak balik rumah esok malam.

hope there's some tix left. inshaAllah.

Sara meh lar join. Nak luah...

Rain said...

cikya - tak dapat kontak cikya, kenapa?

syiela said...

muahahah kalau katil tu cakap cenggitu sure tak brani nak tido dah :)

hafizmd said...

habislah bila katil mula bersuara...hehe

LiYa HaNiF :: said...

bayangkan kalau katil tu betul bercakap.. hahahhaha kene larikkkkk ...


salam kenal yer... nice blog...

AmyZana said...

amboi. pandai sang katil itu berkata-kata ><

Yousof said...

Bantal pun nak bersuara "Boleh tak kau dan kau tutup mulut!"

Yousof said...

;P

boni kacak said...

hahaha.. walaupun saya tak berapa nak faham, tapi saya setuju kan je la.hehehe

mama aini said...

jahatnya katil rain tu.. :(

akubiomed said...

Boleh guling-guling diatas katil sambil menyanyi lagu Lazy Song nyanyian Bruno Mars. :-)

Iffah Afeefah said...

guling2 ngn toto je mampu abam rain y kacak


#ingt pempuan haha=P

Rain said...

iffah - hahahah! konfius gender aku ke? ke saje je ni..

yang ke berapa dah konfius ni, tak terbilang..

tu header tu awek aku la tu kakakah.

my name hafizah :))

caliph shuriken said...

wahh, sungguh garang katil rain, erkk...

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template