Thursday, May 24, 2012

syurga bahagia

melangkah ke satu fasa akan mendukung perubahan dalam diri, sikap dan cara berfikir sesuai dengan fasa yang dialami. jangan takut digelar berubah. sememangnya diri perlu berubah kerana jika tiada perubahan, tiada langkahan yang kamu buat.

selamat menempuh alam perkawinan teman. doa aku sentiasa mahu kamu bahagia dan tenang. selalu. itulah rezeki yang tak mampu kamu beli dengan nilai wang kecuali dengan mengharap pada Yang Maha Pemurah dan Penyayang.

aku pulang ke kampung hari ini kerana majlis kalian.

dan melepaskan rasa rindu aku pada keluarga yang tidak pernah menolak hadirnya aku walaupun kadang-kadang terleka sebentar dengan indah dunia. terima kasih sedarkan!

11 yang simbah cat:

mama aini said...

salam rain..`selamat pengantin baru` buat kwn rain..selamat pergi & balik semula..slm syg dr mama..

Khaisya said...

sedang berubah..

tehr said...

selamat pengantin baru untuk kawan rain
moga2 bahagia selamanya

gnesop said...

cuti sekolah.. masa untuk berkenduri.. yey! hehehe

Pembunuh Tanpa Bayang said...

ramai teman-teman baik kamu mula melangkah ke alam baru ya,giliran kamu bila?

masuk ke sini,perkara pertama yang menarik perhatian aku adalah header dia atas.kau lukis sendiri ya?
cantik!

zool said...

memang berbeza kan alam perkahwinan...

Mawar Berduri said...

selamat pengantin baru untuk aku.

Rain said...

PEMBUNUH TANPA BAYANG PTB - yang ini bukan aku lukis. segan letak lukisan sendiri .. sendiri je tatap hehe


dengan sopan santun aku duk bersimpuh tunggu jejaka datang minang :D


MAWAR - gatai!

Ayuni said...

cantik blog nie! Salam, sis, nk mintak tlg bleh x ? bleh x tlg komen dlm http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2012/05/jawi-malaysia-heritage-treasure.html tentang kepupusan tulisan jawi, komen hanya digunakan utk pembelajaran kerana lecturer sye nk tgk pendpt blogger, thanx ek....

~Sal Ismail~ said...

berubah itu sgt perlu..ikut kesesuaian~ =)

caliph shuriken said...

kwn2 semua dh kawen.. bila time raya lagi laa rasa sunyi sbb diorg braya kt kampung sebelah mertua diorg, huh...

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template