Saturday, May 5, 2012

buta hitam

aku detect satu lagi kelemahan aku malam ini.

sukar membaca tulisan yang background belakangnya hitam.-.-'

sepertinya sedang  digulingkan dalam lohong hitam yang terjadi dalam Alice Wonderland yang terjatuh ke dalam lubang arnab. eh, betul ke tidak 'lubang arnab'?

kata mereka hitam itu jiwa. soul.

yang aku tahu Zoul hihi.


9 yang simbah cat:

Mawar Berduri said...

kemain zoul. hihi.

Rain said...

eh aku main sebut je. sapa tu. tok imam mana?

gnesop poseng said...

masalah rain ialah kekurangan vitamin C complexs.. banyakkan makan buah berwarna hitam, baru boleh membezakan tulisan tupih.. hehehe

Nota kaki: melalut

dill said...

oh!

lepas ni usah warnai dinding dengan hitam bertompok kuning.

caca marba jadinya.

dill.

S..U..D..@..I..S said...

biar buta warna takpa rain jgn buta hati dan perot......boleh ka lagu tuu...

Tukang Karut said...

tetiba aku rasa nak tukar layout!

ABU said...

dah rabun kot hehe..

mama aini said...

ehem.. kadangkala hitam itu menawan !!!..

ain dzaya said...

mesti ase macam mata kene cucuk cucuk baca tulisan yg background hitam kan.huhu.zoul bagai. hitam kan seksi. rain kene pakai spect high nie..:p

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template