Tuesday, May 29, 2012

inai dijari, wajah berseri, hari bahagia


aku sering menulis bila aku penuh emosi, fikiran celaru dan sedang kesedihan.
bila mana aku terlalu gembira aku hilang patah kata kerana 
perasaan dan bicara aku terpancar sudah pada wajah.

selamat pengantin baru, shahidar subri

jangan di tanya, bila giliran kamu Rain? argghh gigit nanti.



17 yang simbah cat:

Tukang Karut said...

Rain yang mana satu ek dalam gambar tu?

Rain said...

aku yang menjengulkan diri di balik tingkap dengan wajah nan malu. anak dara la katakan haha.

~SaL IjOu~ said...

bila giliran kita Rain..ehe~ ;p

p/s: alamak, TK da majuk, Rain pun nak majuk gak..abehlaa~

Asrul "iLham" Sany said...

ko kah yang sebelah kiri tu????

Rain said...

SAL | tak lama dah. sekali dah sampai masa, kelam kabut kita nak buat persiapan

jum jumpa lagi! ajak TK sekali




AIS | aku yang tengah itu. terimalah hakikat wahai jejaka kacak sekalian
(dush kena penampar oleh baju oren)

mama aini said...

`selamat pengantin baru` buat shahidar subri..semuga berkekalan hingga akhir hayat..amin..
ehem terserlah keayuan rain..(mood bahagia) gitu !!!..hukk2x..

YOUsoF said...

Taknak kena gigit makanya tak tanya soalan tu.. ;D

Tahniah Shahidar Subri, kadi doakan semoga berbahagia selalu..

ABU said...

slmt pgntin baru kpd shahidar subri..

SYARIFF HAIKAL said...

aku juga menulis tika emosi mundar mandir.

Liza Razak said...

comel pengantin tu :)

tehr said...

selamat pengantin baru
berbahagialah selalu
sampai ke anak cucu

dwaty said...

Wah... Ada rain malaysia... Salam kenal jumpa blog ni d blog cikgu sal...

Mak Lagenda said...

Mak tau yg mana 1 rain..hehehe.

diantara 3,dia la yg paling gembira sekali meskipun bukan dia yg melalui hari2 bahagia tersebut

Hua hua hua...larikkkkkkkk!

Rain said...

haha! serius nakal juga mak.

kejor yob kejor....!

cik bulan said...

hoih aku hmpir luruh jntung tgk gmba budak kat jendela tu. pukul 3 pagi ni hoih .=..=

caliph shuriken said...

errk, asyik terfokus tgk pic budak kt tingkap tu jgak...

Melati Qistyna's Mummy said...

Adakah rain yg menumpang bahang bahgia kawannye tu, hehehehe

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template