Monday, December 26, 2011

terasa

diperli itu kadang kadang menyedarkan akan kesilapan diri tapi disindir dengan kata yang menikam hati tu membuat jiwa kepanasan untuk menampar orang.

gurau kasar memang diterima, tapi untuk kali pertama cuma. kalau sudah kali ketiga, kau pikir hati ni dibuat dari kayu?

dalam hati ada agar-agar yang lembut tau!

ke aku ni jiwa kacau?

21 yang simbah cat:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sori eh..perli2 tak suka!mmg rasa nak tampar org jek..haha

~SaL IjOu~ said...

Ada sorang sepupu mcm ni..kalo dulu terima aja walopun hati panas..tp rasanya sampai satu tahap mmg x ley terima..kdg2 terfikir, dia ni x reti nak jaga hati org ke..hmm..~

Abg Stalker said...

jujur,terus terang.klu kita rs x selesa,kita berhak bersuara. :)

Juliet_iRa~" said...

wuu..btol2...kata2 tu lebih tajam dr mata pedang..

monologtinism said...

hati itu sendiri adalah seketul agar-agar yg lembut.

mama aini said...

rain,mama ni sensitif orgnya..memang cepat terasa bila disindir !!..hu2x..tapi masih bolih bertahan lagi..kalau tak mau juga menampar org..ha2x..

tehr said...

orang kata
alam hati ada taman

Belalang Hijau said...

bukan belalangkan, kan, kan...

belalang x nyakitkan hatikan, kan, kan...

belalang menyenangkan hatikan, kan, kan

:P

Tukang Karut said...

agar agar laici pun sedap... eh?

Rain said...

LM | huih, garang gak LM . ingatkan rain ja ;D

SAL | kadang-kadang ada yang jenis cakap lepas tu, rain tak amik pusing sangat

ABG STALKER | keadilan! :D

IRA | menghiris!

MONOLOGTINISM | makan hati :D

MAMA | tak dapat tahan, meh rain sekeh :D

TEHR | bunga menunngu kumbang ;D

BELL | tapi bell suka buli rain huwaaaaa..

KARUT | aip! pikir makang ja pokcik nih ;P

dill said...

kadang2 buat tak tau je. kalau dah melampau sangat...elok la dilibas sedikit sebanyak

dill.

Nurul Iman Rosman said...

kena perli mmg menyakitkan hati,
nak2 pulak perli bende yg betol2 kite sensitif.

haih, sabar kena ade dan kena kuat!

intan.maisarah said...

awak ok?

Khairul Antasha said...

komen dill tu..dilibas tau rain..hehehe

Liyana Zahim said...

Mgkin harus jua dilempang itu.. Haruslah sy rase.. Ekekke..

a.samad jaafar said...

kalau hati dibuat dari kayu pun.. dikapak, terbelah jugak kan ...

Scya Lollita said...

aku suka bab jiwa kacau.

Asrul "iLham" Sany said...

ramai orang kutuk gua kaw2 tp gua wat bodoh je, bukan diorang tolong settlekan bil2 gua pun

yg penting mak gua awesome hahaa :D

Nalisa Syahira said...

bukan nak menampar je , kdg2 rasa nak membunuh je , erh .

delarocha said...

dalam hati ada agar agar? boleh dibuat kuih tuuu

Model Baju Murah said...

artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template