Thursday, April 28, 2011

aku tinggalkan makanan aku

aku harus lupakan makanan kesayangan aku
aku harus lupakan biskut kesayangan aku
aku harus lupakan mimpi-mimpi hantu yang menggannggu tidur aku

haha
haha
haha

mengapa harus ketawa?

aku tak mahu menangisi sebuah khayalan indah

sedangkan realiti di depan adalah cinta sebenar aku
yang wujud bukan hantu
tapi zombie



aku pergi yang ghost

dan aku kembali ke dunia zombie

kalau betol2 memahami mantra kat atas, gambar ni tiada kaitan. cuma nk bagitaw saya suka makan baulu cicah air. sila amik perhatian, sebab birthday saya ialah bila HARI HUJAN! :p

9 yang simbah cat:

intan.maisarah said...

mengapa pilih hujan?

kalau begitu
sara pilih.
malam
setiap
tiba waktu malam
itu hari jadi sara

Pia said...

"eh,apasal lak citer pasal makan ni...rain,akak ni sebenarnya tgh diet ni sbb overweight..heeee,sbb tu tiada lagi erti harijadi atau hari raya...eh,tapi dah turun 2 kilo ni...sbb baru jer start 2 minggu,1 minggu=1kilo..ok ler..~tp baulu cicah kopi mmg sedap.."

Encik MamaT said...

parah dah ni..

ghost said...

erk....

kata Bro Mamat,parah dah nih..haha

hey,ghost tak pernah tinggalkan dan lupakan sapa2.

Belalang hijau Perisik said...

huih!!!
ni x lain dan bukan nak lawan mentera belalang nih...huhuhu

rainbowcoudy said...

@SARA - nak pilih salji sebenarnyer haha.. tapi mlaysia mn mgkin salji.. khatulistiwa..
tapi kena ingt sumenyer kuasa ALlah..

bila hujan, tido sedap sara.. xyah selebrate besday..mimpi kek je ..


KAK PIA - dietutk cik abg ea? he.. asalkan sihat kak..gemuk ke kurus, kalu xlarat buat keje pun xda mkna gak.
wa, ada geng baulu cicah air!! muahh syg sis!

rainbowcloudy said...

@MAMAT - sapa yg eksiden ni? haha

@GHOST - eh, jgn cayer ckp cik mamat.. dia suka cari pasal..naper ntah. xpuas hati kot sbb nama dia mamat je haha

lupakan je org yg sepatotnyer, pale kurang 'JEM'..


@BELALANG - mr bell ni kalu start komen ada jela ayat dia bahan rain.. haha.. mmg niat nk lawan pun.. :P

.Dilla Nur. said...
This comment has been removed by the author.
.Dilla Nur. said...

andai melupakan itu sesuatu yg amat mudah...namun...hakikatnya...perit...

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template