Wednesday, April 27, 2011

aku mohon kekuatan hati dariMU

ya Allah,

aku tagih sedikit kekuatan agar aku kuat dengan semua ini..

sabarkanlah aku..

amin.......

14 yang simbah cat:

intan.maisarah said...

kuat tau..

:)

Unknown said...

kenapa hafizah? what happen to you?

Belalang hijau Perisik said...

makanlah biskut tiger...
pasti akan sekuat harimau...
AUUUUMMM!!!!

rainbowcloudy said...

@SARA - :) sedang berusaha .
smg rain semakin matang ..
usia dah 32 tahun..aih....




@FARIS - terluka jari kerna pisau
tumpul :P



@BELALANG - yeaa aah, ai laike!
hai BELL :P

Unknown said...

ha? kena pisau tumpul? lain kali pastikan guna pisau yang tajam :-)

panggil nama hafizah terasa begitu skema :-)

ghost said...

aminnn....

semoga Tuhan makbulkannya....



*hey,apa yang dah jadi?

Hafizah Noor Ismail said...
This comment has been removed by the author.
Hafizah Noor Ismail said...
This comment has been removed by the author.
Rain said...

@FARIS - ahahaha ko sengaja perli aku ke buat2 xfhm..


so pggil la aku rain :P



@GHOST - aarghh ghost,baru dtg.. aku rindu hantu..

1 kesilapan telah berlaku...
aku mahu perbaiki demi mematangkan diri..

Unknown said...

aku tak fahm maksud kau terluka jari kerna pisau tumpul

.Dilla Nur. said...

semoga terus tabah sahabat... :)

Puteri Syahadah said...

tabahlah wahai hati... :)

rainbowcloudy said...

@FARIS - aku kias je tu...
ang otak programming mmg tak fhm jiwa abstrak aku ni hahahha :P



@DILLA NUR - miss u.. mn u hilang ni... u ada hutang ngn rain..hutang story he


@PUTERI SYAHADAH - hati mendengar. smg ada bahagia :)

.Dilla Nur. said...

miss u too...pergi membawa diri yg menanggung perit pedih...mencari semangat yg dah menghilang...

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template