Monday, June 4, 2012

kecewa abe roy #1

aku berjalan ke arah Maria dengan langkah yakin. sekuntum mawar putih disorok di belakang. terasa akulah jejaka paling macho ketika kepupusan ramai jejaka maskulin. sudahlah sedikit, ramai pula yang bercinta sejenis. ah jahilnya!

" Maria sayang.. untuk awak " aku hulur mawar dengan senyuman dan nada penuh romantis.

kembang mekar senyuman Maria. tersipu malu dia sambil tunduk mencium mawar putih.

Maria masih tidak bersuara. masih malu agaknya dengan pertemuan kali kedua ini.

" abe Roy, bakpo bunga putihnyo. bukey merah ko ? " terserlah keserakan suara Maria.

" merah untuk perempuan. awak pondan. putihkan diri dulu. kbai. "

aku berlalu dengan 1001 Rasa Babas!


17 yang simbah cat:

tehr said...

hahaha

aku tak tahu nak kata apa
abe roy kecewa atau senang hati

huhu

Rain said...

hehe kecewa Tehr. penat dia ngorat, beli bunga. tup tup pondan!

blog-tips-kurus said...

kih! kih!
tak bagi cermin sekali ke???

gnesop.com said...

ghahaha... mmg akan bersih! :)

SYARIFF HAIKAL said...

bakpo mu ni rain..duk cite pase ponde.

Liyana Zahim said...

Abe roy pon satu hal.. Dah tau pondan lg mau kasi.. Ahaks...

Mak Lagenda said...

Sian maria tuh..

~Sal Ismail~ said...

harus sentap si Maria tu~ haha!~

NasQ said...

cait!!!!

ewanthology said...

abe roy ni straight atau serong? ahaksss

Rain said...

haha abe roy straight. tapi ko bagi aku some idea laa.. thanks :D

Nazatulwanis said...

sy tulin .. jd nk mawar merah !!!!
=D haha

dill said...

hebak2. haha

sian.

dill.

Asrul "iLham" Sany said...

fulamak... pondan cantik smpi konfius... hebat :D haha

mama aini said...

ha2x..hebak2 !!!..

**menantu org ganu tau..

YouSOF said...

Heheh..

Aku sedikit konfius sebab Abe Roy macam dah tau awal² yang Maria tu bukan 'perempuan beneran'.. huhu

putryteya said...

haha , lawaklaaahh !
pondaann ??

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template