Sunday, June 10, 2012

saya berpendapat

saya berpendapat
lelaki berkulit sedikit gelap lebih maskulin

saya berpendapat
saya perlu kesabaran tinggi dalam berhubungan

saya berpendapat
mereka yang hadir di sini sangat penyayang

saya berpendapat
saya perlu makan banyak

agar bisa bekerja keras menghasilkan pendapatan
bukan sekadar bercakap tentang pendapat
yang tiada kesudahan

semalam telan ubat cacing, selepas 6 jam saya berdoa agar anak-anak ini selamat disemadikan. 
terima kasih sudi menetap dalam perut mama. muaahahhaha


16 yang simbah cat:

mama aini said...

ehem banyaknya pendapat.. :)


hai mama..tima kasih sudi sediakan perut utk sayu menetap !!!..ahahaha..
pandai rain wat lawak ek?..

dill said...

kecacingan ke kawan ai ni. sian die

dill.

Rain said...

MAMA dah lama diorang dalam 'kandungan' Rain ni Mama. hihi

DILL hiks.. tu kot punca susah naik berat. zat diserap cacing.

gnesop poseng said...

Saya berpendapat, rain pernternak yang baik.. hehehe
dah besor pun ada cacing ker?

missSenget said...

rain, ko yakin ke cacing2 perut ko tu cacing2 biasa..?


kah2.. aku tergelak baca tulisan kt kotak tu..

Mak Lagenda said...

dah tua2 gini pun mkn ubat cacing gak rain?? Muahahaha..

Asrul "iLham" Sany said...

agak2 bangla muka cam shah rukh khan kacak tak????

Tukang Karut said...

tetiba aku rasa nak senyum lebaq...

ABU said...

Saya kuat makan.. Itu bukan pendapat.. Itu fakta hahaha...

Rain said...

SOP - hehe.. disarankan ubat cacing 6 bulan sekali :)

NGET - sebenarnya depa ni luar biasa, selalu bantah arahan aku. so aku kasi basmi terus ngan zentel. PUAS HATI!!

MAK - perlu mak. cacing dia tak kenal kedutan hihi

AIS - nahi tum nahi :D

TK - haha ada la tu 'pendapat' yang kena mengena ngan ko kan.

Cikya said...

Rain...

lap-lap air mata..
so true, haa..
camno..

istikharah.
tapi nape asyik duk tangguh je,
sobs

delarocha said...

pendapat harus menghasilkan pendapatan.. huhu

iKhRam said...

jangan risauu beb!!
saya pun makan ubat cacing setiap tahun.. hahaha

tgok la skrg
semakin berisi.. hahaha

almaklumlah , dah tak share dgn sapa2..

Melati Qistyna's Mummy said...

Akak pon Nk kn telan gak lah, hehehehe

tehr said...

kadang2 tak dapat cari pendapat
huhu

Rain said...

abu - haha. makan untuk bekerja. love your works - fotografi

cikya - dah jangan nagis. kita dah jumpa kan :D

cuba solat istikarah pas solat maghrib, kalu tengah malam kadang-kala kita terlepas.

iwan - duit hantaran ahaks!

ikhram - haha. perut single ye? saya nak berisi!!

melati - haha. ni dah telan belum sis?

tehr - pendapat juga ilham yang perlu masa jika jarang kita lalui.

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template