Friday, November 25, 2011

teka tekuk | hard life


rain nak bagi satu teka tekuk : kenapa adik yang paling kanan tu tutup hidung?

14 yang simbah cat:

Asrul "iLham" Sany said...

ko kentut kah cik ujan?

tak pun beliau jeles melihat keanggunan wajah ko

:D

dill said...

sayang, die bukan tutup idung. die tutup mulut.

'kakak ni lawa lah. kagum kitaorang'

:)

dill.

Rain said...

ASRUL "ILHAM" SANY | aku patut mention "selain jawapan KENTUT" haha..

DILL | jangan kagum sangat, tu bukan rain ..

tu renbo kelubi ;P

mama aini said...

dia teruja sgt dpt duduk disebelah renbo kelubi yg cantik tu sambil berkata awwww !!!..cantiknya dier..he2x..

mieza said...

adik tu tutup mulut laaa cik renbo...
dy nk membisikkan sesuatu tu..hehe

alien said...

alamak, gigi aku rongak!!
dia cakap camtu kot

monologtinism said...

hehe.
keliru barangkali.
err~

Cikya said...

bau ketiak cik rain kot..
ekeke, kat kepala dia, aras ketiak rain je... :P

blog-tips-kurus said...

beliau tertutup je laaaaaaa... ;)

tehr said...

dia tak biasa dengan pewangi yang kakak sebelah tu pakai
'sungguh menusuk hidungku'

Belalang Hijau said...

mungkin dia terkesima, sambil berkata d dalam hatinya...

"oh, no! inilah kakakku yang telah lama terpisah dariku"...

XD

Pondok Usang said...

kerana akak yg disebelah itu telah mengeluarkan aroma terapinya secara tak sengaja...

ekabukanmakcikkau. said...

hermm tulah sekarang , aku taknak jadi terlalu feminin sebab nanti tergedik . tergedik maksud aku nampak mangkuk dok ngorat engkau dan kau tersipu-sipu malu . aku taknak!!!!! hahaha

Rain said...

MAMA AINI | rain kecewa sekali yang kata kata itu hanya sempat diluah di alam mimpi huu..

MIEZA | dik, pat bisik kat akak. xsabo nk tahu ni!

ALIEN | aih, pesal mcm ayat tu buat aku terasa haha

MONOLOGTINISM | muka dia ada tanda soalan nampaknya

CIKYA | deodoran habish!

BLOG TIPS KURUS | matanya terbuka ;)

TEHR | wangian yang rain pakai ialah DAIA. sabun basuh rainbow!

BELALANG HIJAU | oh adik akak.. muaaaah!

PONDOK USANG | nama ku MAWAR. harum semerbak gitu ;)

EKABUKANMAKCIKKAU | haha terlepas mangkuk nak ngorat kau jah!

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template