Tuesday, November 8, 2011

abaikan kamu sayang | maaf!

memang aku tak mampu mengurus dua benda dalam satu masa agaknya. satu aku tumpu, satu lagi aku abaikan. sekarang di persimpangan, aku pilih untuk tinggalkan blog. ya. aku tidak terlatih untuk sama adil dalam dua kerjaya. harap sementara cuma.

maaf, nikotin blog makin kurang. ketagihan terpaksa aku minimakan. sayang semua. jejak tidak dapat balas, maaf sekali lagi dan terima kasih yang silent readers :D spy ya!

9 yang simbah cat:

dill said...

sayang kamu selalu :)

dill.

ewanthology said...

harus di tambah nikotinnya.

mama aini said...

rain sayangnya kalau tinggalkan blog..apa kata rain teruskan berblogging cuma kurangkan sedikit entrynya !!.. mama sayang rain juga..

Unknown said...

bersabar yer, huhu

NasQ said...

Kena hisap rokok lebij ni untuk dapatkan nikotin tu balik...

rusydi said...

teruslah menulis. blogging itu perlu untuk persahabatan

Belalang hijau Perisik said...

jangan abai lama2 ye...cian pada mereka2 yang ketagihan dgn tulisan kamu :)

YouSOF said...

Perkara normal. Pandai² jaga diri, jaga peribadi.. ;)

RerameUngu said...

normal la tu..I skang pun dah kurang nak layan sngt blog..ketagihan dah kurang..hahaha..slh satu sebabnya terlalu banyak benda nak diselesaikan sebulan dua ni..insyaallah dah ok nnt boleh la kembali berblog..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template