Friday, November 11, 2011

11.11.2011 rainbow cloudy

gua tertarik dengan angka menarik ni.

11.11.2011

ramai betul yang teruja sampai mengabadikan tarikh tersebut dalam perkahwinan, tarikh nikah dan apa je lah yang depa nak.

eh. hilang dah skema aku
=.=

huahuahua.

nak tahu apa aku buat untuk tarikh 'gilang gemilang' ni?

kalau boleh nak nikah tapi memang tak boleh pun. hihi

alkisahnya.
awal awal pagi jumaat 11.11.2011 aku terserempak ngan ular kat tempat longgok sampah. sebenarnya adik aku yang nampak, dua ekor ular air tengah bergaduh. bergasak merebut tuan puteri idaman agaknya. akibat pergaduhan tu, salah seekor kojoi dan kalah, yang sekor lagi menang dan berjaya melarikan diri.

ular yang kalah tu memang dah mati, tapi dalam masa yang sama abah dengan mak aku tengah kelam kabut  nak g bendang, diamanahnya aku untuk gali lubang dan tanam mayat ular tersebut.

maka terjadilah satu sejarah dalam hidup selama aku hidup 16 tahun ni ( muda lagi tau aku ), aku telah menjadi penggali kubur buat arwah ular tu. euuuuw, kecut hati perut aku. dan aku mensedekahkan al-Fatihah semasa menabur tanah ke atas ular tu.

tu lah kisah benar 11.11.2011 aku.

15 yang simbah cat:

SYARIFF HAIKAL said...

ok sejarah..rain si penggali kubuq..hehe

dill said...

profession baru ye? hehe.

dill.

syafiqakarim said...

haha ok.lu buat baik hari ni

MaMa said...

rain sepupu mama celebrate bezday dier ari ni secara besar-besaran..11112011..untungnya dier dilahirkan pada hari & bulan tersebut..rain pulak..he2x..terpaksa menjadi penggali kubur..

tehr said...

wah, dapat jawatan baru tu, rain
nasib juga ular tu tak buka mata
hehehe

Pembunuh Tanpa Bayang said...

ular...
teringin mahu bela.tapi mak tak bagi.

Asrul "iLham" Sany said...

aku pernah bela ular masa kecik dulu

rinduuu

Rain said...

SYARIFF HAIKAL | wanita pertama jadi penggali kubur. kuat tak syayer? :D


DILL | biasa la.. nak hidup.
haha

SYAFIQAKARIM | takut sebenarnya, tu yang berani menjadi baik :D

MAMA | saya pun mula mula ingat nak letak tarikh besday hari ni kat facebook, kasi gempak sikit, sian pulak nanti 111111 orang nak kena wish.. haha (karut!)

selamat hari lahir untuk sepupu mama :D

TEHR | haha serius sangat ketar, memang geli ngan binatang yang eksotik ni!! mula mula nak suh adik yang jadi penggali kubur, pikir balik macam tak logik sebab dituduh kakak yang tak prihatin haha

PEMBUNUH TANPA BAYANG | ow? kagumnya! memang berani.

ASRUL "ILHAM" SANY | memang kuat semangat la orang yang suka bela ular ni. suka cabaran ya?

Pondok Usang said...

binatang yg aku paling geli.. =)

alexa yussida said...

dah la ari jumaat kn die mati..n ari jumaat jgak ko tlg die..bnyk kebaikan dpt ..bgus2:)

Rain said...

PONDOK USANG | yup. sama.. :)

Rain said...

ALEXA YUSSIDA | err.. kebetulan mak suruh ..

-.-

takut takut berani gitu he..

sop said...

Ular tu bergaduh berebut rain ker? Heheheh

RinsyaRyc said...

adeyai.. hik3 >_< Mcm2..

<----takot & geli kat ula~

Rain said...

SOB | haha.. tak rela!

RINSYARYC | tengah layan citer anaconda haha..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template