Saturday, November 12, 2011

psikologi | sifat ular


sepanjang pagi aku mengoogle pasal ular gara-gara komen asrul ilham sany dengan bayang-bayang yang minat membela ular.


ok ngaku aku takut dengan binatang binatang yang pelik pelik dan berbisa ni. bila ada yang suka memelihara dan punya hobi yang unik aku akan teruja dan suka selidik personaliti depa ni. 


pandangan pertama aku sah sah la kagum then aku monolog dalam hati 
" wow, berani betoi depa ni! ".


aku ni lebih kepada memerhati dan menilai karakter orang yang aku jumpa atau kenal. 
(maaf kepada yang tak berkenan perangai saya)




TESIS GUA...


dan menurut 'tesis' yang aku buat pagi tadi, 
sifat ular ni lebih kepada licik. licik dengan kepantasan patukannya untuk mematikan mangsa dan dia menjadi pemangsa yang hebat!
mereka juga kategori yang kuat disiplin dan dan penuh tanggungjawab. 


oh hoo dah macam psikologi dah aku ni.


dan pandangan aku tentang asrul dan bayang, mereka juga perahsia. macam aku hihi. 
kalau tak betol, anggap je tu pandangan aku yang salah. 


last, ceq mintak maap banyak banyak. virus karut mula menjalar dalam otak aku! 


*bos tak de, tapi hari yang sibuk! 


oh! kamu rain, kuat mengarut!

13 yang simbah cat:

dill said...

saye suke hamster. mcm mane ye? hihi

dill.

monologtinism said...

aku tak boleh la.

berdebar-debar
duduk pun tak tenang

padin said...

hehee.. aku suka tonton rancangan NatGeo Wild, selalu paparkan singa kejar mangsanya.. errk, boleh jadi karektor aku macam singa tu jugak ke? anak singa dan harimau mmg serius, comel!!!

Zoul said...

ah tak payah ngade nak bela ulor. Bela diri sendiri tu dulu, dah kurus rupe ulor dah. kahkahkah

alexa yussida said...

rain,nyanyi lagu korea sket..xkesa la hujan pon:p

ce cari sifat aku lak..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ishh gerun akak ngan ular.nmpk diam tp licik.bahaya..tak suka.

MaMa AiNi said...

he2x..rain dah mula bertukar menjadi pakar psikologi..mama sgt takut dgn ular..byk misteri ular ni..jadi mama takut juga dgn org yg suka memelihara ular..mama rasa hidup mereka dikelilingi oh misteri !!!..he2x..

gnesop said...

Pernah pegang ular ttp geli giler. Heheehe
sspaa x tahan geli boleh la bela kot. Huhuhu

intan.maisarah said...

rajinnya mencari membaca,,

tehr said...

aku tak percaya dengan semua jenis ular
yang dah mati pun aku masih tak percaya
mana tahu kalau2 hidup balik, naya je

Anonymous said...

Drop in on us at the moment to

come by more information and facts

in the matter of Drop in on us

now to grasp more

knowledge and facts in

the matter of


[url=http://www.aminokwasy.info.pl/]aminokwasy BCAA[/url]

Rain said...

dill | kalau wanita yang suka hamster ni dia suka menarik perhatian orang sekeliling dan sukar jatuh cinta, tapi... kalau dia dah jatuh hati, maka akan setialah cik dill kita ni hihi.. tol x?

monologtinism | dah jadi kucing nak beranak la plak.. he.
kecut perut oo nampak ular!

Rain said...

PADIN | bagi aku secara peribadi ni, orang yang suka binatang punya sifat penyayang dan kasih yang tebal.. memandangkan ko padin cakap anak singa tu comel, mungkin juga ko ni suka cabaran haha.

ZOUL | aip! ada yang kena gigit ni nanti. aumm

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template