Wednesday, November 2, 2011

moon

sakit belakang yang teruk. perut yang pulas tetapi bukan hendak ke  tandas. terpaksa membongkok atau sujud bagi mengurang rasa sakit di perut. memang rasanya mahu di pembaringan katil sepanjang hari.

hanya yang merasa sahaja tahu peritnya dilanda sakit itu. oh! terus teringat ini cuma 1/10 kesakitan dari sakit melahirkan anak.

dan terjumpa petua ini :
minum teh pahit tanpa gula semasa dalam fasa "moon". okay balik nak try. kurang percaya pada pil pink. bimbang mudarat untuk kesihatan untuk jangka masa  panjang.

sakitnya perut saya... berkedut dahi saya tahan sakit tau!! kata Edward Cullen

14 yang simbah cat:

Asrul "iLham" Sany said...

get well soon

:D

alien said...

sila jgn bergantung pada ubatan2
hehehe

Isteri Encek Bard said...

semoga cepat sembuh dear

dill said...

rain dear, selalunye teh kelat bleh legakan sakit perut. tapi kalau bab senggugut ni saye tak pasti lak. rain cube je ye.

kalau teruk sangat, mesti g klinik.

dill.

ekabukanmakcikkau. said...

aku lah dalam moon tu.hamboihh boleh plak kau selit edward cullen kat situ hahhaa

cik ciput said...

moon tak timbul-timbul lagi nih..emmm

tehr said...

banyak je pahala orang perempuan karana sabar dengan ketentuanNya

MaMa AiNi said...

semuga cepat sembuh..betul rain sakit melahirkan tak terkata sakitnya.hu2x..

ROJAK said...

sakit perut tu lebih ke bahagian kanan atau kiri?

Rain said...

ASRUL "ILHAM SANY | :) thanks ya. di katil hari ni. harap pulih esok


ALIEN | :) ya, tidak sangat. terima kasih ingatkan


ISTERI ENCEK BARD | :) thanks sis doakan ... lama kita borak. rindu


DILL | semalam rain cuba teh pahit, berkesan juga sikit. kenapa ntah kali ni perut sakit betol :'(

demam pula ni. balik nak tidur



EKABUKANMAKCIKKAU | hai new moon;) buah hati ai tuu :D


CIK SIPUT | sebelum datang kena jaga makan tau, bimbang jadi macam rain huuuhu.

Rain said...

ISTERI ENCEK BARD | pembetulan, sis.. lama kita tak borak he.. rindu.


TEHR | terima kasih untuk semangat, senyum rain dalam sakit. :)


MAMA AINI | dihapuskan dosa-dosa seorang ibu yang melahirkan anak, besarnya ganjaran yang ALLAH bagi... memang besar juga sakit yang ditanggung, hebatnya wanita masih boleh melahirkan anak :D


ROJAK | kiri agaknya.. kenapa ya? dan bila sakit tu terasa macam lapar juga =.='

Pondok Usang said...

wawawawa.. tu bulan... =)

amir aizat said...

semoga sehat2 belaka yer, hehe

ghost writer said...

gastrik ker aper?cepat cari ubat.jangan dibiarkan melarat.

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template