Friday, October 28, 2011

some feeling can't explain by words

no word can describe my feeling today, there are some quotes I found on Facebook that show my feeling right now.






credit to FACEBOOK

17 yang simbah cat:

alien said...

bertabahlah..
moga hari yg cerah akan tiba

ghost writer said...

*aku pernah buat rainbow tanpa hujan masa kecik dulu.cuma guna air paip.haha

kesakitan juga perlu ada kalau mau tau gambaran kebahagiaan itu macam mana.

D_08 said...

macam mane pun...
semue bende perlukan bende yang kecik untok jadi yang beso .....
tak caye???
macam ujan....daghi setitik..... boleh akibatkan banjir......

dill said...

peluk erat.

kasi semangat.

tahu kamu kuat.

dill.

Rain said...

ALIEN | sabar menanti :)

GHOST WRITER | mebuat pelangi tanpa perlu cermin dan cahaya? haha. mahu belajar!

bila sakit, lebih menghargai bahagia? ada benar.


D_08 | dikit-dikit, lama bisa menggunung kan.. tapi untuk kesakitan, harap tidak makin membias

DILL | terasa sangatdihargai. dill, terima kasih memahami

diana said...

kita sendiri yang membentuk hari2 kita..samaada indah ataupun tidak..:)
senyum...

MaMa AiNi said...

rain..semuga kegembiraan & kebahagian akan jadi milik abadi rain..

tehr said...

kadang2 kita boleh cipta pelangi
biar pun kecil dan sekejap cuma
cukuplah buat pujuk hati

intan.maisarah said...

indahkan harimu
indahkan hatimu

ghost writer said...

ape lar payah sangat nak create rainbow dengan pancutan air..

pastikan buat time terik ok..

fiezah91 said...

haha.best jugak ayat2 tu ;)

Anonymous said...

Come to see us at times to come by more information and facts at all events Drop in on us at times to buy more knowledge and facts anyway [url=http://bron-mysliwska.dogory.pl]Broń myśliwska[/url]

amir aizat said...

nice !

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kesakitan membawa erti ketabahan!

Belalang Hijau said...

org belum kahwin mmg selalu berperasaan begitu...nak setlle dia, kena cepat2 kawen...

wakakaka XD

Belalang Hijau said...

org belum kahwin mmg selalu berperasaan begitu...nak setlle dia, kena cepat2 kawen...

wakakaka XD

Rain said...

DIANA | kembali tersedar :)

MAMA AINI | terima kasih mama untuk doa yang bahagia tu. :)

TEHR | seketika itu lebih hebat maknanya dari tiada. :) thanks ya tehr.

INTAN MAISARAH | ceriakan dirimu jua dengan warna warni si pelangi :)

GHOST WRITER | aah, terik tu satu cubitan yang sakit. tak mahu :P (jangan amik hati)

FIEZAH91 | semoga memberi erti :)

AMIR AIZAT | keep in mind :)

LYDIA MIZA | ya, tak boleh nafi. :):)

BELALANG HIJAU | amboi aih, sampai dulu kali komen cari pasal..
tiap hari duk doa butik belalang jadi sponsor perkahwinan rain :):D

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template