Saturday, July 16, 2011

rindu.

entah mengapa

rindu menggebu.
sarat emosi.

mahu ke masa lalu
bersama kebahagian itu
bersama kemesraan itu


saat melihat wajah-wajah ini


mesin masa, come to mama please... huhu


 personal*


kak iqa ,  u know the reason.

29 yang simbah cat:

Rain said...

nik eda soraya, haziqah auni, nurul ain, syuzana.

sayer tak interframe..ada kat tepi.

malu*

a.samad jaafar said...

suatu masa punya sahabat waktu susah dan senang.. suatu masa pasti pula menjadi kenangan..

Encik MamaT said...

kami nampak muka angah.. hihihihihi

CassiaSiamea said...

masa yg berlalu xkan kembali
hargai masa yg ada..

Rain said...

@A.SAMAD JAAFAR -> kata2 yg akan kukenang... terima kasih.

samapai 1 saat, ia akan menjadi sejarah hidup.


@ENCIK MAMAT -> ehem, muka warna hijau ke? tu rumput.. hihi


@CASSIASIAMEA -> ya, yg berlalu sebagai pengalaman, penggjaran, ilmu dlm hidup..
masa tidka pernah menunggu.
hargai juga mereka yg disisi..

SYARIFF HAIKAL said...

masa lalu hanya sejarah yg hanya berulang dlm mmpi...rain mana kah anda?/

Rain said...

@SYARIFF -> ai dlm semak samun tu. bersembunyi..

*malu2 arnab..

Belalang Hijau said...

sebuah kisah klasik utk masa depan :)

Rain said...

@BELALANG -> time tu rain jadi nenek. belalang jadi moyang hehe

intan.maisarah said...

berbicara dengan masa
mengapa saatdulu lebih indah dari sekarang

:)

itu memang lumrah
kenangan datang dan pergi.

Rain said...

@SARA -> mungkin saat dulu belum dewasa seperti skrg.
mungkin saat dulu belum mencabar seperti skrg.
mungkin saat dulu hanya memikirkan ttg diri dan kawan.

dan sekarang perlu menghadapinya demi masa depan sendiri.

cabaran memberi tekanan, tapi itulah kepuasan sebenar.

candybiru said...

lorrr..nape rain dlm semak?? wat pe tu?? ce ce..malu plak nk tunjuk muke die..heeee..

Pyka Rahmat said...

ayat gempak, gambar semat :)

Cikya said...

Rain,

rindu, jangan sorang-sorang.
luahkan, call, SMS, IM, FB semua ada kemudahan..
:)

rindu ku bukan seorang,
mencari teman di waktu silam
ingatkah kenangan semalam?

aku masih segar,
berbaur menitip kenangan.. :)

aunieZ said...

huhu rindu jgk T__T

Rain said...

@CANDYBIRU - ntahnyer diorang neh, rain sibuk cari cincin hilang dlm semak time tu lah diorang nak snap kehkehkeh..


@PYKA RAHMAT - pika lagi style! fotogenik

Rain said...

CIKYA - rinduku bersebab
dahulu bersama
kini terasing
jauh boleh didekatkan
di hati..


aku suka puisi kamu.
indah.
terima kasih.

Rain said...

@KAK IQA - terjumpa dalam fb gambar ni...

kak iqa, angah setuju nak g riyaz nnt. mkn sama kay..

ChaCha said...

saat teringat masa itu, terasa mahu
berlari jauh.argh!

S..U..D..@..I..S said...

zaman belia remaja memang menguja
riang ria ceria bahagia......

ghost writer said...

ketika rindu sudah bertandang,hubungi dorang.aku percaya dorang masih belum jauh dari kau Rain...

amir aizat said...

nyanyi lagu rinduuuu oohhh serindu-rindu nyaaaa, heheh

Khairul Antasha said...

sama seperti kamu..rindu saat sebegitu..tp suma dah berlalu..suma dah tak punya waktu untuk bertemu..

tehr said...

suatu masa dan suatu ketika
sampai bila2 pun kita tak akan kembali ke sana

ingat yang baik2 je, rain

ChaCha said...

some people just not realize that..sigh!

YOUsoF said...

Selalu je rindu kat kawan lama.. Tapi yang macam kurang syiok bila diaorang macam dah 'ter'sangat bz nak kontek kawan lama sendiri.. huhu

Rain said...

@CHA -> sapa yg mengejar? hihi..
xsuka masa lalu ya..?

@SUDAIS -> aah, mengingatkan aku pada ribena.. haha. sgt ceria.

@GHOST -> tidak jauh. ada talian. cuma terkenang akan kisah dan saat bersama masa lalu.

indah.....


@AIZAT - jiwang rain dh melekat kat aizat ke? huahuahua..

Rain said...

@KHAIRUL ANTASHA -> itu yg menjentik aku untuk membuat entri. bila berpisah, ruang dan waktu akan terhad utk bersama seperti dulu. mmg begitu...

@TEHR -> ya.. masa tak kan kembali.. :)

hanya mengenang..

@CHACHA -> mereka hilang dalam kekalutan masa...
terutama bila sibuknya kehidupan di bandar..

@YOUSOF -> makan dalam.. haha

tak nafi, kdg2 aku begitu, hanya memendam rasa..

memandang, lihat, ambil tahu hanya dari jauh, menegur bila perlu (facebook)

SYARIFF HAIKAL said...

BILA TERASA RINDU..SEBUT NAMA KU..HAHAHA.

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template