Monday, January 2, 2012

heliza frust

bayu lembut bersiul di telinga heliza.desir ombak yang merindui kehadirannya mengalun badai musim tengkujuh. di bawah pohon rhu di duduk berteleku merenung kosong ke pantai teluk limau.

oit! heliza helmi. pehal termenung jauh ni?

hang rupanya siti nurhaliza! kacau mood jiwang aku je lah. aku sedih ah siti.

laa pasai pa

mamat tu dan bertunang. kedengaran sendu bercampur dalam semilir.

mamat mana?

ingat tak aku citer pasal tom krus minggu lepas

oh! awat ngan dia?

dia dah ada tunang. ciss!

so?

aku baru nak ajak dia date ngan aku petang ni. punah harapan aku tau tak. huwaaaaa. aku single!!!!

hang gila ka apa heliza. laki hang kat rumah tu nak tauk mana?

demmit. gua lupa! aku balik masak


:::jujurnya aku sedih dan tak ada mood harini . sob sob

pengajaran : hargai mereka yang di sisi. aku lebih suka kepada prinsip sayang mereka yang menyayangi kamu.  

25 yang simbah cat:

mama aini said...

ha2x..mama tertipu !!..ya hargai apa yg kita miliki..juga sayangi mereka yg menyanyangi kita..:)

Unknown said...

aku sayang kat kau tapi kau tak sayang kat aku pun

Rain said...

MAMA | artis kita frust arini. he..

FARIS | mesti la sayang. kawan aku.

tehr said...

hahaha
masak lebih sikit
aku belum makan lagi ni

hahaha
gelak sekali lagi

Asrul "iLham" Sany said...

takpe, abam ade. muahahhaa

Encik Bell said...

sayang menyayang,
saling percaya,
lalala...

aiseh, termenyanyi la pulak sandarkan pada kenangan XD

Rain said...

TEHR | rain masak ayam berempah, air, tehr bancuh okay! :D

AIS | nak bear abam!!

BELL | punca kasih berpanjangan..... ooooo

ah berjangkit menyanyi plak dah

dill said...

sayang rain :)

dill.

Padin said...

hehe, jangan lupa masak lebih..

Encik MamaT said...

cintai dia yang mencitaiku.. heehehe

zati embong said...

haha.smpai hati dinda, snggup melupakan kanda di rumah.

tahukah dinda, kanda sedang kelaparan?

O.o

Ain Zulaikha said...

Hai Rain! tulah dah ada pasangan jangan diharap yg lain kan, lagi2 perempuan... kus semangat! hahahhaa..


ni tuto untuk link or gambar ada efek senget ya, sy ikut tuto ni :)

http://suzuran89.blogspot.com/2011/10/cara-buat-efekeffect-senget-bila-hover.html

tq

Lydia Miza said...

hai rain..cintailah sepenuh hati agar cinta teragung menjadi milikmu ..ceewahh

NasQ said...

rain! Aku masih belum berkahwin LAGI!... jom...

YouSOF said...

Salam 2012 Rain!

Hehehe yang di sisi tak nampak, yang jauh di hujung laut yang dia nampak..


Sayangi orang sekeliling kita sebaiknya jika ingin diri kita disayangi.. ;)

ORLANDO AHMAD said...

rilek rain..

Gua ngan Abam Aswara kan ade,
Jom join grup otak sengal kami, keh3

Rain said...

DILL | muaaaaaaaah hihi

PADIN | tak lama dah padin.. pas ni suri ko plak yang masak ekeke..

ENCIK MAMAT | usaha tangga kejayaan .. eh?

ZATI | maafkan dinda yaa kanda.. arini kita santap ayam goreng bermadu. jangan kanda carikan madu untuk dinda sudeyyyy ;D

AIN ZULAIKHA | hehe.. menggatal je keje kan budak heliza tu.. isk isk. puk sat g!!

tq so much!! muaaaah. susahkan je. terharu


LM | hai sis! kata kata sis menusuk sanubariku .. ewah!

KARUT | ok! PERCAYA 0.0001%
hihi.

YOUSOF | hai bertemu lagi 2012 :D

manusia lekas alpa dan suka kejar bayang yang tiada.

mekasih ..


ORLANDO | grup sawan cara memang boleh bunuh perut gua sampai letup letup.. abam tu notii

Cik tikah said...

hahaha.. dialog mcm real je :P

lieynanilaz said...

saya suka dengan kata-kata yang berwarna merah...:)

Pondok Usang said...

saya yg baca ni pun.. sgt frust..

ewanthology said...

tu dia, makan semut byk sgt ka? sampai lupa suami kat umah.. haha

hanaahmad said...

sayang mereka yang menyayangi kamu.. hmmm...ia dekat dengan situasi aku sekarang ini.

Shila said...

rain...ko sedih sbb benda2 ni ke..??




huhu..kesian ko..aku xdapat teman..

ekekeke.. chill...

~Sal Ismail~ said...

aku syg kamu!!..wah gitu~ ;)

titan said...

aisehh..leh lupa laki kat rumah plakk..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template