Wednesday, January 11, 2012

kawen. menetap jauh dari keluarga?


ateh, ateh, kalau ateh kawen nanti, dah tak leh main dengan ainun dah la?


boleh jaa. ateh duk umah ni gak


mana boleh. ateh kena ikut suami ateh la duk jauh...


=.= 
haha! ainun ni




si kecik ainun ni memang petah cakap. ikut abang aku agaknya. kalau dia balik umah aku, memang meriah. dan macam macam yang dia pesan suh belikan untuk dia. 


nak barbie, nak bear, nak kucing nak nuu nak nii.. aip! tak leh. ateh tak bagi. beli buku laa nak tak? baca buku leh pandai. 


ainun besar nanti nak jadi apa?


doktor kucing


=.= ok good




moral : :: tak leh nak pikir apa moral citer kali ni. idea?

22 yang simbah cat:

~SaL IjOu~ said...

moral:cari husben org dekat..jadi xdela kene g jauh~ ;p

Rain said...

SAL haha. harap dia tak baca

Asrul "iLham" Sany said...

abam nak jd dokter bear2...muahhahaa

;-)p

mama aini said...

ehem penyanyang kat kucing ainun ni..mcm mama !!sbb tu nak jadi doktor kucing !!..kalau cari suami satu kg tak payah pergi jauh..pandainya ainun !!.. :)

Rain said...

AIS | auww! banyak bulu dada haha

MAMA | mama mmg penyayang.. muaaaah :D

mama, ada anak laki x? muahaha

Tukang Karut said...

ateh comey!
leh berkenalan?

missSenget said...

ateh..

abam ai single lagi..

tapi sudikah yu duduk ni johor..?

tak..? okbai..

Rain said...

KARUT | boleh abam karut.. miskol number ni 999 .

:D


NGET | ateh rela je.. tolong adjust utk ateh ye nget ;P

myrah said...

cari suami area kedah je r. dkt skit.duk jauh endu kt mak ayah..x kecian ke..huhu..owh ,dah calon erk...hihiu

Rain said...

MYRAH | :) hue hue

dill said...

rain :)

tak tau nak komen ape selain..

rindu kamu ^^

dill.

delarocha said...

ainun dah kawen nnt pun kena duk jauh gak..huhu

~SaL IjOu~ said...

ehehe~ ;p

YOUsoF said...

Hehe petah sungguh si comel Ainun kan.. ;) Best layan celoteh budak² ni..


Bila dah jauh nanti insyaAllah kasih sayang tu makin tebal kan..

Encik MamaT said...

kawen ngan jiran sebelh rumah.. haha.. tak pun sekampung

YOUsoF said...

*Cantik gambar pantai tu!

ORLANDO AHMAD said...

gua kecik2 dulu nak jadi drebas bas, bleh jalan2 hari2

hanaahmad said...

moralnya, kena pandai cari jawapan balas untuk soalan budak kecil bijak seperti ini. ok lagi dia tanya gitu, anak saudara aku kalau tanya cenggini; achu bila nak kahwin? nampak tak gaya mak-mak di situ. heh. ;)

najihah sahami said...

awat?rain dah nak kawen ke?hahaha

Rain said...

DILL | rindu rindu.. ah ah. eh dangdut la plak

DELAROCHA | haha! the best answer!

SAL | ehemm.. cikgu bila lagi? ;D

YOUSOF | yep. seronok layan yang kecik2 ni.. jauh dari rasa sedih :)

mekasih ucop.

ENCIK MAMAT | :D orang kampung semua adik beradik. nak orang jauh dalam 3 batu.

cik mamat!! mana hilang huhuu

YOUSOF | terengganu :)

ORLANDO | nanti mai kenduri umah aku bawak rombongan bas hokay? :D

HANA | nak tanya sekali lagi 'achu hana bila nak kawen' :P

NAJIHAH | mish dulu! comel ;)

a.samad jaafar said...

setuju dgn ~SaL Ijou~..hihihi..Boleh ke?

SYARIFF HAIKAL said...

rainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..hehe

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template