Thursday, August 25, 2011

sombongnyer saya. iskiskisk. selamat hari raya

Assalamualaikum....



lama dah tak membebel. rasa sunyi sepi je blog ni. warna pelangi pun makin mendung je aku tengok.
eloklah, kampung pelangi aku pun memang hari-hari mendung berarak hujan. susah dah nak nampak pelangi sekarang ni, yang nampak pelangi merah menyala.

hi hi hi


aku berubah mood. mood garang sekarang ni. ramai betei cakap aku sombong sekarang ni. awat tak tau depa ni. sana merajuk, sini merajuk. alolooooo bucuk bucuk..



kes 1





kes 2



sori sayang, ceq p bertapa bulan-bulan posa ni. diam bukan menghilang, tapi menyendiri dan berfikir tentang diri sendiri. seperti kata bisk :



ya, aku pasti kembali cuma masa sahaja. lambat cepat itu belum pasti.
dan hari ini aku kembali, esok aku tidak lagi di sini. aku sudah berhenti kerja. mungkin sekali sekala sahaja aku akan kembali update.

eh eh, pesal aku buat cerita sedey plak ni. berhenti kerja macamlah kecoh sangat. aku pun part time je kerja sini, disebabkan kampung pelangi nun jauh di kayangan, teknologi jalur lebar tak mampu sampai sana, so berhabuklah rumah yang aku baru cat ni!

oh! sayangnya.

kalau rindu nah nombor aku, message kay. 

014-828TIADA LIPUTAN

dan disebankan terlalu sayangnya aku pada blog dan semua pembaca, pengomen, pengomel dan tak lupa pengacau dodol, aku design kad raya kepada semua yang singgah.

salah silap RAINBOW CLOUDY, harap diampun. ajal maut di tangan Allah. 
dan apa yang selalu aku selalu pikir, bagaimanakah keadaan aku bila malaikat maut di sebelah. 

ingatlah MATI, kalian akan semakin HIDUP.

wassalam .

13 yang simbah cat:

Belalang hijau Perisik said...

ramai rupanya yg sayang kat dia ;)

-Incek Fik- said...

Laa.. baru nak kall akak tadi! Tup tup takda liputan huhuu..






Takpa la, janji nak duit raya dari akak! Boleh...?

Rain said...

@BELALANG : tak semua orang sayang, dan tak semua orang benci kita...


4 tahun lagi nak tempah baju kawen kat kedai bell hokey! :P

Rain said...

@FIK, : kalau ada awek jawab : 'sila gayut sebentar lagi' tu mak mentua rain yang jwb ..

hihi..


adik ni cuti raya lama ke?

aunieZ said...

wahh..blog angah da btukar..slmt hri rya!

a.samad jaafar said...

salam Rain..
ramai yg bertapa bulan pose ni.. saya mhormati mereka..

selamat hari raya dik..

Khaisya said...

takde liputan la plak...

hehe..

tehr said...

walau pun tak ada liputan
agak2 duit raya ada tak, rain?

Karya Hati said...

selamat hari raya beb..terkasar ape selama ni..ampun ya...selamat hari-hari..

Unknown said...

huhu.jangan camtu..celcom kan..bak sini..hehehe

Mohd Hazwan said...

selamat hari raya rain..jemput datang umah

teha said...

hahaha ! tiade liputan ? ptt laa xdpt nk call.. hehe

Anonymous said...

By us at times to come by more facts and facts anyway Come to see us at times to come by more information and facts anyway [url=http://www.polandlimoservice.com]przewóz osób warszawa[/url]

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template