Saturday, August 13, 2011

berubah


perjalanan hari ini tak berjalan lancar seperti kebiasaan
aku selalu pikir dan cari puncanya

oh, tidur selepas subuh agaknya
dan tidak solat dhuha - sumber rezeki


barangkali.

lihat dada langit
biru
berterbangan sayap-sayap

burung

tabah
tidak lelah
tidak penat
seawal pagi meredah segar pagi
harung segala warna di langit
seharian
demi sesuap rezeki


aku?

mimpian.

segeralah berubah.

11 yang simbah cat:

hamzah ian said...

lama dah aku tak dhuha

=(

Haru Biru said...

eh.. tadi silap komen.. wakakakak

ChaCha said...

aku juga sering fikir begitu. berubahlah wah diriku. :(

A retarded kitty said...

lagi enak bermimpi di atas katil besi daripada menapak kaki menuju ke bilik mandi

Rain said...

@HAMZAH -> berubahlah..wahai otomen haha..

kdg2 kita tahu, tapi kita leka ... hati yang sentiasa tertarik dengan sifat dunia.



@HARU -> haha.. tu lah. rmai dah konpius ngn komen kat blog rain..

kena ada perubahan ni!



@CHA -> diri aku kerap leka. hanyut dalam angin dunia. kdg2 dtg peringatan.. terasa Allah masih sayang

Rain said...

@KITTY -> lebih rela mandi dan gosok gigi dalam MIMPI ..

he..

Wanie said...

eh lebih kurang je..huhu
tido lepas subuh..hmm..dhuha pn dh lame x buat..bile nak berubah..

intan.maisarah said...

hihih


(gelak maksud dalam)

amir aizat said...

life must go on! hehe

cik sakura said...

opsss..

syrupmasin said...

errr..goyang awek hot?? apakah?? :D

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template