Wednesday, April 4, 2012

bersyukur dengan cinta

cinta yang dikejar terus jauh berlari.

lelah aku sehingga berhenti mengejar.

ternyata ada cinta yang lebih suci, lebih indah datang tanpa dipinta.

ikhlas dihulur. terasa lebih ukhwah. halal.


terima kasih kerna menghilang. terima kasih tidak mempeduli. terima kasih kepada yang hadir.
Nor Izzah Ibrahim


:: banyak yang aku leka tapi masih diberi peluang dan rezeki, sangat bersyukur kerana Dia tidak pernah lelah memberi kepada hambaNya yaang meminta. syukur ya Allah.

7 yang simbah cat:

~SaL IjOu~ said...

DIA xkan pernah jauh dari kamu~ =)

missSenget said...

morning chenta..!!

mama aini said...

ehem rupa2nya kadang2 cinta tak perlu dikejar ek?.. :)

Asrul "iLham" Sany said...

ais krim itu sedap...tetibe... :D

tehr said...

cinta ni macam telinga, rain
makin kita nak pandang, makin jauh pulak
huhu

SYARIFF HAIKAL said...

wah pandai kau mengarang cerita..ada kaitan ke.haha

Rain said...

SAL | harapnya itu kebenaran.

NGET | morning!! jom gosok gigi.

MAMA | kalau kejar penat rasanya. cinta mahu perhatian barangkali. bila tiada yang kejar, datang bertandang ke sisi.

AIS | ko memang! suka out topik dan nak topik eskem je haha

TEHR | kan? macam melarikan pulak. biar ianya datang bertandang sendiri, lebih baik .

SYARIFF | haha ni sohih salah pop-up komen.

kaitan dikit-dikit :) emo pun ada he..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template