Monday, March 4, 2013

malam

aku berjalan-jalan. menikmati malam. indahnya langit. indahnya kelam. dalam kegelapan. ada ketenangan.

lalu aku tercium. haruman perfume. menusuk hidung. ingatan aku kembali. pada kisah lalu.

kisah malam. kisah aku. dan kisah kami dua. dan yang ketiga adalah dia.

hanya seketika. lekas aku hapuskan angan. agar tidak terus berangan. dalam realiti hidup. penuh tendangan.

malam. di atas motor. di atas jalan.

aku senyum. angin berlalu. kenderaan menderu. aku tahu. dulu palsu. kita tiada satu. tapi kenangan padu.

7 yang simbah cat:

blog-tips-kurus said...

Rain cepatlah turun. cuaca sangat panas ni... huhu!

alien said...

bawak moto elok2 ha

NasQ said...

tu la... dulu aku nak kat ko, ko sombong...

Rain said...

karut : kah kah kah. sweet

tehr said...

sangat bahaya ni
bawak motor sambil berangan
tak pasal2 salah masuk simpang
hehe

mama aini said...

harap mlm tidak berpanjangan, supaya `aku` tak kembali mengingati kisah lalu.. :(

Rain said...

mama : terima kasih mama.. selalu sangat concern..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template