Tuesday, February 19, 2013

azman baru 2013

aku dan tikus memang berpisah jangan! aku pun tak tahu apakah hubungan kami yang mesra ini akan meninggalkan bekas cemburu pada mereka di luar sana. ahh semestinya tiada yang cemburu. aku nak cerita pasal kisah tikus yang terbaru pun dah naik jelak. mual.

jadi aku ingat nak cerita kisah aku. fikir-fikir kisah aku kurang menarik. jadi ada baiknya aku tamatkan sahaja entri bosan setakat ini.

upssss, aku sekarang mood nak join contest. he he he. sapa-sapa ada contest boleh share link.

inilah entri yang paling bermoral aku tulis.

salam 2013.


5 yang simbah cat:

NasQ said...

aku rindu dengan kau rain... ini je yang kau tulis?

Rain said...

hee. seru jalan-jalan tak datang lagi. merangkak semula nak tulis. entah kenapa

tehr said...

molek sangat
aku baru je sertai contest
jom join dan meriahkan

mama aini said...

salam rain..mood nak ber`contest` dah datang sempena 2013 ni ek?..gud luck dear..

Pembunuh Tanpa Byang said...

contest?

teringat zaman gila berblog dulu memang banyak contest tapi jarang aku sertai.

kini...
jiwa untuk menulis pun aku sudah tiada lagi.

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template