Sunday, March 24, 2013

majlis kawen acap & kak dayah

aku teruja sangat semalam. teruja yang hanya aku rasa bila aku jumpa dengan diorang ni!

he's in my pic

5 yang simbah cat:

mama said...

assalam dear rain..`selamat pengantin baru buat acap & dayah`.. ehem teringin mama nak makan nasi minyak tuan punya blog ni pulak.. ;)

Rain said...

wassalam mama..

nanti saya jemput :) mama kena dtg awal seminggu ehehee

Faris Adli said...

tunggu majlis tuan punya blog pula :-)

tehr said...

seronok tengok orang kawin
rasa macam nak kawin lagi sekali pulak
haha hahaha

selamat pengantin baru
moga2 kekal bahagia selamanya
dunia dan akhirat

Rain said...

hahah tehr!

duk atas pelamin sudah laa. buat hilang teringin tu. kang minta untuk akad kali kedua kang kena pulas telinga lak. dah tak comel :D

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template