Tuesday, March 5, 2013

untung berisi

tahu tak orang berisi ni sangat beruntung. kestabilan dia merempit di jalan adalah tinggi berbanding orang yang kering macam aku. seriusli.

lori berdesup lalu pun dia masih lagi dalam keadaan rilek, tapi yang kering macam aku time tu memang gelabah biawak. helmet mula terasa bergoyang ke kiri sampai tengkuk terasa sedikit kiat.

cuma untungnya yang kering macam aku ni ialah mereka sentiasa diberi peluang jadi pembonceng agar 'keselamatan" di jalanan dijaga oleh yang berisi.

maka kurus ke, kering ke, berisi ke, sihat ke, comel ke, tembam ke kita saling melengkapi.

jangan gaduh-gaduh. jangan diet-diet. teruskan makan. usah tertekan.

*aku g pasa malam beli kerangka ayam jap



12 yang simbah cat:

miss fluffy said...

oh kira sy beruntung la ye...stabil di jalan raya..hehe

Rain said...

miss fluffy:
haha stabil stabil.
jangan risau, jangan galau.
jangan biar jiwa kacau.

mama said...

assalam dear..ehem makan kerangka ayam je?..hu2x..patutlah ank mama yg manja tu dah jadi kurus kering !!..sob2..

tehr said...

huh, patut la kering melidi
selalu beli kerangka ayam je
mana nak ada isi
haha

Rain said...

mama , tehr:

haha tu Rain bagitau satu je.

kerangka ayam, popia, apam balik..
membesar pun kena ada tolak ansur hihi

Tukang Karut said...

ngata aku la tuh...

S..U..D..@..I..S said...

haha.... rain makan la ayam panggang
lama tak lawati sini..

missSenget said...

ko dah la kurus..

makan lg kerangka ayam..haih..

lain kali pilih dada..

the malay male said...

ada lagi org jual rangka ayam tu lagi ye skrg ni

laskar pelangi said...

haha.
untung sangat orang berisi nih.kih3
eh sem ni duk kolej mane?

Rain said...

laskar pelangi : KIY hehe. highlanders.

cikya lah said...

hahaha. sebut pasal kestabilan ni Rain,

teringat pi Bukit Merah Waterpark,
pelampung terbalik gara gara tak stabil.

orang ringan sikit duk depan, sekali turun slide terbalik dgn adik-adik.

nasihat nak turun water slide,
org yang berat sikit duk depan.
ker teknik kita salah eh?

ekeke

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template