Wednesday, July 4, 2012

sebelum nafas terhenti

ada yang merajuk?

maaf.

:)

saya hanya mahu lihat kamu senyum sebelum saya pergi.

punya fesbuk, tuwiter, gugelplus tapi saya rasa kosong
lalu saya ke sini
melihat warna-warni dunia dan keindahannya sebelum menutup tirai mata
di sinun yang dinyatakan itu saya tetap sendirian
namun saya bahagia
terisi kekosongan dengan indahnya warna

sibuknya dunia.
rasa mahu menenangkan diri.

sakit itu ujian. bertabah sebelum dijemput.

al-Fatihah buat arwah seperjuangan kita saudari lieyna


11 yang simbah cat:

sop said...

selagi ada rindu...
setiap penyakit ada penawar kecuali mati...

adakah kita bersedia dengan amalan? itu yg perlu sentiasa ingat, bukan?

semoga cepat sembuh

blog-tips-kurus said...

masih lagi tak percaya, rakan kita pergi dulu.. semoga Allah cucuri rahmat ke atas rohnya..

syafiqa said...

aku baru nak membaca mengenai
arwah.apa pun,Al Fatihah

NasQ said...

aku rasa sangat terperanjat...

mama aini said...

assalam rain..puitis ayat2 diatas.. sob2x..

al-fatihah buat arwah `lieyna`..

Mak Lagenda said...

rain tak sihat ke sayam?? Pemergian blogger lieyna mmg sgt2 mengejutkan kita. Wlupun mak x pernah kenal dia but atas dasar sesama manusia, mak titipkan doa agar dia aman disana..

Al fatihah..

Asrul "iLham" Sany said...

tak usah merindu pada yg tak sudi... cewah ~

ewanthology said...

sape yg merajuk tuu

uncle gedek said...

al fatihah. Dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali....

nots said...

merajuk lelama pun tak elok sangat. eh?

al-fatihah. semoga dia ditempatkan di tempat tempat orang yg beriman. amin

tehr said...

selagi ada waktu
sebelum nafas terhenti
kami ada kamu
rainbow si pelangi

hehe

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template