Saturday, March 3, 2012

kembali segar, kemas sawang :)

pagi ini ku bangun dengan nafas yang segar dari biasa, dengan gigi masih belum di berus memang mengagumkan baunya. lena yang panjang membuatkan aku terasa hidup perlu dihargai detiknya walau seteruk mana pun hati dipangut pilu.

bang! bangun bang.. solat subuh.

ah sudah.. rain rain. jangan bermimpi di subuh hari. kamu belum bersuami. jangan berangan hingga terbawa-bawa ke alam realiti. haih! - pujuk nget

kuatlah rain. Tum Kurus kan ke medan perang dan telah menemui ajalnya di sana. carilah penggantinya.

kini aku kembali untuk bersama kamu. ya kamu yang membaca, teman di blog ini :)

terima kasih pamer.



I hate to be cold but I got to let you go


15 yang simbah cat:

Shila said...

bila masa aku keluarkan kata-kata gitu nak pujuk ko..??

a.samad jaafar said...

Selamat kembali .. Nget ank ngaku tu.. Hihihi

sop said...

Welkam bek.
Teruskan berkarya. Baru nak pujuk! Hehehe

ewanthology said...

lama sepi

Rain said...

MISSSENGET | ah! aku kembali jatuh kerna nget menolak diriku :D

A SAMAD JAAFAR | jum pulas telinga dia, bro mat!

SOP | pujuk pujuk, mekasih sop :D

DELAROCHA | kumpul tenaga :D

~Sal Ismail~ said...

rindu kamu juga sygku~ ;)

NasQ said...

kamu mahu aku rekomen seseorang?

ghost said...

khayalan tingkat tinggi juga kau ni ek.. starting citer memang leh buat orang nak tau keseluruhan citer. :)

Encik Bell said...

x usah igt tom kurus lagi, tp pegilah cari tom gumuk pulak! :P

mama aini said...

salam rain..mama bz giler sikit..sbb tu mama lambat lawat rain.hu2x..ehem lupakan tum kurus tu..hikk2x..carilah tum gumuk spt yg belalang cakap tu..ha2x..

Rain said...

SAL | :) senyum senyum aku..

KARUT | silakan. aku menunggu jawapan darimu :D

GHOST | aku tak sebijak kau la nak ending story.. lemah betul.

BELALANG | searching... failed
:P

MAMA | haha berkomplot ngan mr bell nampak.. mama rest molek molek ok!

YouSOF said...

Selamat kembali bersama semangat yang lebih membara.. ;)


Setiap detik wajib dihargai oleh setiap manusia..

tehr said...

tom kurus jalan2 cari pelangi
huhu

Khaisya said...

moga baik2 sayang :)

ch000tz said...

1st time kat sini ....heloo tuwan umah :)

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template