Monday, May 9, 2011

lega weiii lega

fuh....fuhh..fuh...

legaaaaa.
bukan baqu lepaih g jamban, tapi baru lepas 1 beban..

semalam tidoq tak lena.
setiap sejam terjaga. dok tingat qheja tak siap. sume last minit

slide last minit, report last minit, buku log last minit.

semalam siapkan report sampai melugai(loya). qhasa nyawa tak lepaih. tersekat kat dada.

lepaih ja pesent, sembang-sembang ngan lecturer yang mai lawat tempat LI, (siap 'kipas' lagi jamu ayaq, jamu kek nak upkan markah angah hahaha - puan siti yang kata)

ALASAN TAK BIJAK : sume last minit, bila last minit gak kena outdoor sales. seminggu kat perlis mau naik hitam dah kulit muka.

kalu tak faham, apa yg dikata-katakan di atas usah malu bertanya, sebab ni entry sesat jalan, tak da pendahuluan teruih isi .. ngee..

8 yang simbah cat:

Faris Adli said...

buku log? aku tak tunjuk pun..dia pun tak minta :-)

Encik MamaT said...

baguihnya rain.... len kali ceq jangn buat mcm tu dah nooo....

rainbowcloudy said...

@FARIS - potong markah kalu xtunjuk haha

@CIK MAMAT- kesal sungguh naluri hati ini berkata..

intan.maisarah said...

ke perlis kamu?

lah..
sara ada di perlis ni
ish

Belalang Hijau said...

keja last minit baru la rock!!!

hahaha

ain said...

saya hantar bulu log,kekeh

Piasara said...

"akk pun suka buat keja last minit..tk tau sai pa.."

ghost writer said...

tetap suka buat keje last minit...semacam berjuang di medan pertempuran..hihi

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template