Monday, May 23, 2011

kualiti produk dan perkhidmatan untuk pelanggan

berdepan dengan pelbagai manusia, menyebabkan kita perlu berhadapan dengan pelbagai ragam dan rencah perangai manusia.

berkomunikasi untuk mempengaruhi pemikiran pelanggan agar membeli sesuatu produk yang dicanangkan memerlukan modal air liur yang berkesan.

manusia mudah terpengaruh. bila terpengaruh dia akan tergoda. bila tergoda automatik dia akan membeli dengan harga yang menarik.

tetapi harus diingat, produk yang ditawarkan mestilah berkualiti dan baik barulah orang akan tergoda. itulah pulangan yang perlu diberikan kepada pelanggan.

andainya awek yang memakai telefon ada 3G dan tidak boleh MMS kepada pakwe, boleh tak dia baling fone tu ke dinding dan kembali ke kedai telefon untuk mintak repair secara FREE?

hahahaha..

6 yang simbah cat:

Belalang hijau Perisik said...

nak tau boleh ke x cuba try test buat sekali...baling henset paih tu p tanya tokei kedai tu leh repair free x?

hahaha

Padin said...

err jangan baling, seharusnya kau gi pejabat pos, antar bungkusan ke alamat aku hehee

Rain said...

@BELALANG- kalu dia sekeh rain cmner? hu... leh sekeh belalang balik x?


@PADIN- bak alamat.. nk pos bom sekali.. letupkan perut sapa2 yg buncit hahahhah

zoul yazix said...

heh. baling la baling. lepas tu kita tengok siapa yang menangis. hehe

Rain said...

@ZOMBIE KIUT - TM kaya.. haha. mintak fone free 1 lagi :P

SYARIFF HAIKAL said...

ko keje pe rain?

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template