Sunday, October 7, 2012

nikmat yang ditarik

bersyukurlah bagi yang dikurnia nikmat untuk makan. masih punya rasa kelaparan. keinginan untuk makan. itu nikmat yang tidak terhingga dariNya.

sate, pizza, ayam golek tidak mampu menambat selera lagi sesaat sakit mendatang. nikmat selera ditarik. pahit, payau dan segala macam keluhan tidak mahu makan.

masa ini hanya perhatian, kasih sayang ubat yang penting untuk kembalikan semangat dan memulihkan kesihatan.

15 yang simbah cat:

Faris Adli said...

aku sentiasa ada bersama kau setiap masa..

Tukang Karut said...

nak makan apa? meh aku belanja...

Rain said...

faris - -.-'

tk - ah. tak tak de selera. baru kuar wad

alien said...

moga cepat sembuh tau~

missSenget said...

moga lekas sembuh rain..

makanan2 semua rindu kt ko..

Khairul Antasha said...

kenapa rain? sakit apa?

apa pun moga cepat baik dan boleh lah makan sate..hehe...

Belalang hijau Perisik said...

nape rain?harap skrg dah sihat

Tinta Lana said...

Salam.

Rain,baru kuar wad ya..semoga baik2 ya.. :)

Hargailah nikmat sihat..Sebab dengan sihat la, banyak perkara senang nak buat. Kdg2, selsema skit pun, kita dah rasa tak selesa.

Sementara ada sihatnya, hargai dan jaga.

aku eryati said...

selamat berkasih sayang dgn ubat

sop said...

moga cepat smbuh
kalau sakit, benda plg kita suka pun x lalu kan?

the malay male said...

Lepas ni kena hargai nikmat yg diberi

mama aini said...

assalam ank mama yg manja..maaf mama lambat lawat rain..semuga rain dah sembuh skrg ni !!!.. slm syg dr mama..

a.samad jaafar said...

Tak sihat ke? Sabarlah..itu tanda Allah kasih.. bykkan berehat k ..

Rain said...

terima kasih tiada terhitung~

Yousof said...

Aku harap masa komen aku ni ditaip kesihatan kau dah berada di tahap yang baik! ;)

Syukur, bila diingat balik. Terlalu banyaaaaaaaak nikmat yang Allah beri..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template