Wednesday, October 3, 2012

berkongsi

fuuuhh....! terimalah persembahan dari gegadis yang tensi berjurnal.

wa sebagai Mak yang pengasih dan penyayang, temankan aja Anak-Anak wa g amik kad matrik.

remove pic 


masa kelas feveret ; Penulisan Akademik 1 tahap kefukusan wa memang tinggi tambah-tambah jam kol 10pm hari jumaat plak tu!


#sekali kena baca 15 jurnal dalam seminggu, serius rasa macam amik PhD!

#satu perkara yang saya nampak, semakin kita belajar semakin banyak yang kita tidak tahu, tapi kita semakin mengenal dan mengambil tahu apabila kita semakin banyak berkongsi. :)

11 yang simbah cat:

Everything's Everythings said...

Oh anak-anak ke tu? xD

Faris Adli said...

Memang la semakin banyak kita belajar semakin kita tak tahu. Sebab tu orang bijak tak mengaku dirinya bijak.

Rain said...

eve - auwww! ;P

faris - :) tidak akan habis ilmu dan tidak akan penuh diri dengan kebijaksanaan kerana hingga ke hujung nyawa pun kita masih lagi belajar.

hai dah kebah ke ni?

blog-tips-kurus said...

belajar rajin2 ok! :)

missSenget said...

rain makan banyak2..!!

haha..

alien said...

15 jurnal seminggu?
tada hal lah...
lalalala~

Tukang Karut said...

hai adik adik comel yang disayangi...

Asrul "iLham" Sany said...

byk keje T_T

tehr said...

makin belajar makin banyak ilmu makin kita tidak tahu
tapi
sekurang2nya kita tahu bahawa kita tidak tahu

selamat menimba ilmu, rain

Belalang hijau Perisik said...

hepi jer muka sorg2... lagi2 muka tuan blog, x mau kalah selalu! hahaha

mama aini said...

ehem hepinya gadis manis ni..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template