Saturday, April 27, 2013

sungguh aku takut membaca dan bercerita perihal kau. malam mi aku gagahkan diri. aku kuatkan hati. aku azamkan tiada titis air mata pun jatuh.

aku baca tentang kau. aku terlalu rindu. dan aku pacahkan air mata menjadi lebih halus dengan air jernih mengalir akhirnya.

kau sudah temu pengganti.

aku tidak mampu bersuara. aku tidak mampu meneruskan bacaan.

kau sudah temui pengganti.

aku henti sampai di sini.
jariku sudah kaku untuk menaip dan mengenangkan kau.

5 yang simbah cat:

NasQ said...

sabar rain... kau kan masih ada aku...

Asrul "iLham" Sany said...

Cari lain... Usah dikenang pd yg hampagas...

dill said...

masih ada kami semua :)

dill.

Rain said...

dah dah. mari kita lihat ke depan.

TK ada baby. bila nak dtg bangi?

mama aini said...

sob2..mama pulak yg ter`emo`.. hu2..
rain takmo sedih2 ek..rain dah ada anak buah tau..`dayyan harith` nama dia.. ;) ehem dia nak panggil rain apa ek?..ahaha..

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template