Sunday, December 23, 2012

masih lagi exam oriented?



8 yang simbah cat:

Tukang Karut said...

eleh... alasan je tuh!

Rain said...

kah3 . ko Jemburu betul ngan aku.

mama aini said...

assalam rain..dah abis exam?..

the malay male said...

klu nak macam tu, kena blaja kat oversea laaa.. Hehe

tehr said...

semoleknya kedua2
ujian bertulis dan praktikal
nampak lebih sempurna

Rain said...

corak pendidikan ni penting, menentu hala tuju perjalanan bukan sahaja diri sendiri tapi juga negara. rakyat celik, negara akan lebih maju dan perkasa.

memang luar negara sudah amalkan sistem pendidikan yang lebih praktikal, tapi kita di malaysia perlu transformasi ke arah itu, namun dalam konteks malaysia dan ketimuran.

ohcikgu said...

kena ada dua-dua. tapi biar markah praktikal itu yang lebih. markah exam biar 20-30% aje.

Belalang hijau Perisik said...

kena ada dua2...tapi praktikal kena lebih kot... hehe

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template