Wednesday, July 24, 2013

kenduri lepas raya

"Lepas raya jemput datang rumah oii."
jerit Jenab kepada semua staff ofis.

aku kecewa. kerna Jenab telah mengungkapkan kata-kata yang sepatutnya aku ungkap terlebih dahulu kepada semua staff.

aku terus duduk diam mengabdikan diri pada excel yang tak pernah excellent.

kedengaran ramai mengucapkan takniah kepada Jenab namun seketika kemudian...

"Kah kah kah"
kuat Jenab ketawa serupa pelisit. aku pun seram.

tak lama kemudian aku dengar kabar Jenab ada di ICU sebab lebam dipukul kerana menipu.

"Raya tahun depan sebenarnya"

6 yang simbah cat:

najihah sahami said...

aik aik aikkkk? kenduri rain lepas raya? betul ke? kalau tipu meh nak tumbuk sampai masuk icu jugak. haha

Faiz Zakaria said...

kesian Jenab.. :)

Pembunuh Tanpa Bayang : said...

kau ada majlis istimewa ya?

dill said...

ehem :)

dill.

Unknown said...

Bilanya kenduri niii

Lydia Miza said...

Err tahun dpn?

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template