Saturday, May 28, 2011

make your dream become reality

dream in the dream in the dream.. make it reality!


aku bawu khatam citer inception tu 6kali... kali yang ke4 bawu aku faham jalan cerita dia.

kali ke6 tu kiranya aku tengok dengan senyuman hahahahah.

serius komplek wei jalan cerita dia. naik pening aku nak imagine. tapi aku memang kagum ah ngan pengarah , penulis skrip n ngan sume-sume lah yang terlibat pembikinan filem inception tu.. pemikiran yang diluar imaginasi dan berfikir  diluar kotak. aku nak kritik gak tapi rasa macam tak cukup ilmu lagi nak sembang pasal ni..

so aku simpulkan aku suka filem-filem yang macam ni, membuatkan kita berfikir dan menjana pembangunan minda. otak kita ada beribu-ribu sel neuron, jangan hanya aktifkan neuron yang beratus-ratus jea, bangunkan kesemua sel-sel tersebut, tak mustahil kita akan menjadi bangsa dan negara yang maju dan dikagumi seantero dunia.

berkempen lak aku kan, dah macam duta yang HOT hahahaaha.

hensem kot! tapi my hero is superbuchuk

citer lain yang bagi aku sangat best ialah HEROES. aku ada kumpul sampai season 4. then external hard disk aku rosak. demn betol. sampai sekarang tak leh tengok balik citer-ceter tu. aku cukup malas nak download balik. aku suka amik dari member-memberaku yang hantu movie. muaaaaah..rindu my classmate..

aku paling anti ceter kartun... mesti ada yang marah-marah aku ni kan. lantak lah.. asalkan jangan saman dah. aku sengkek ni. hahahah. ceter kartun ni bila aku tengok aku jadi tak paham. tak taw la kenapa. otak aku ni spesies pelik sikit.

dan aku paling meluat tengok tv. BANYAK SANGAT IKLAN! citer dia tayang sejam tu sebenarnya jalan certa dia hanyalah setengah jam sahaja kalu ditolak iklan. bayangkan kita buang masa g layan iklan. tengok iklan makanan ringan, dalam iklan tu diorang makan sambil main skateboard. ada ke patot ajar anak-anak macam tu. budaya hiburan yang memusnahkan anak-anak bangsa. kita budaya timur. sopan la sikit!



ni dah tengah hari. perut dah bunyi. perut masuk angin, apa yang aku merepek tu harap jangan terasa, kalu nak terasa gak sila la kritik dengan cara baik. bagi la pandangan yang bernas. kay selamat makan semua!

2 yang simbah cat:

ghost said...

6x untuk faham keseluruhan atau cuma sebahagian?

Rain said...

6x dh fhm betol2 n ingat jalan cerita inception.. huu

 

Rainbow Cloudy Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template